Monday, December 2, 2019

მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა 
მოსწავლე ნიკოლოზ ზვიადაური 
სკოლა სსსპ შმაგი გოგშელიძის სახელობის 
ლისის საჯარო სკოლა 
კლასი III 
დაბადების თარიღი 18/02/2011 
ასაკი
მშობელი/მეურვე დედა-გურანდა ფავლენიშვილი 
ტელეფონი 591335283 
მისამართი მცხეთის რაიონი, სოფელი 
წოდორეთი 
პირადი ნომერი 01553009972 
ისგ-ს შექმნის თარიღი 10.10.2019 
მოსწავლის ისგ -ზე პასუხისმგებელი პირი -მაია სარდლისვილი 
ისგ-ის ჯგუფების შეხვედრები თარიღი 
პირველი შეხვედრა-I-სემესტრის 
დასაწყისში 
10.10.2019 
მეორე შეხვედრა-I სემესტრის 
განმავლობაში 
10.12.2019 
მესამე შეხვედრა-II სემესტრის 
დასაწყისი 
მეოთხე შეხვედრა -II სემესტრის ბოლოს 
ისგ შეხვედრის თარიღი: 10/10/201
სკოლის გუნდი სახელი-გვარი საგანი 
მშობლის პრიორიტეტი და ინტერესი 1 დამრიგებელი მაია სარდლიშვილი-ბერიძე მათემატიკა 
სკოლაში ნიკოლოზის საგანმანათლებლო საჭიროებების გათვალისწინება და სწავლებისას 2 მასწავლებელი მაია სარდლიშვილი-ბერიძე ქართული ენა 
ინდივიდუალური მიდგომის 
3 მასწავლებელი მარიამ ჩხარტიშვილი ინგლისური ენა 
გამოყენება.აკადემიური და შემეცნებითი უნარების განვითარება. 4 მასწავლებელლი მაია სარდლისვილი-ბერიძე ბუნება 
სპეც. მასწავლებელი მედეა სვანიძე 
მასწავლებლის სურვილი 
მოხდეს ნიკოლოზის ქცევის,ემოციების რეგულირება სასწავლო პროცესში,მოხდეს ი.ს.გ გეგმით გათვალისწინებული მასალის ათვისება და შემდგომ ზრდა. 
შეფასების შედეგები 
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა 
თარიღი:10.10.2019 საგანი:ქართული კითხვა მასწავლებლის სახელი, გვარი : მაია სარდლიშვილი-ბერიძე მიმართულება: გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული) 
1მოსწავლეს შეუძლია ანბანური პრინციპის გაგება და გამოყენება. 
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი) 
1 ცნობს ანბანის ყველა ასოს 2 3 სიტყვათა ჩამონათვალშიპოულობს წინასწარ მითითებულ ასოს, მარცვალს; 
ნაცნობ სიტყვებში ცნობს და წარმოთქვამს ასოებს; ასოებს ამთლიანებს მარცვლებად, მარცვლებს - სიტყვებად; 4 ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების 
წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე რესურსი 
1 მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეს 
წინასწარ მომზადებულ ფურცელს, რომელზეც სხვადსხვა ასოები ან სიტყვები წერია გაბნეულად,მოსწავლემ უნდა მოძებნის და შემოხაზოს ერთი კონკრეტული ასო(შემდეგ ორი ასო, ან მარცვალი) 
მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეს ბარათს,სადაც ორი ბგერა-ასო წარმოდგენილია შეკრების სახით, მაგ: ( ბ+ა) , მოსწავლემ ჯერ უნდა წაიკითხოს ცალკ-ცალკე და შემდეგ გააერთიანოს მარცვალი. მსგავსი პრინციპით ნელ-ნელა გადავდივართ სიტყვებზე მაგ: (და+ფა) 
კალამი, ფურცელი 
3 ლოტო: მოსწავლეს აქვს ბარათი, რომელზეც სხვადსხვა ასოებია 
მოცემული, მასწავლებელი უჩვენებს ანბანის ლოტოს სათითაოდ, მოსწავლემ უნდა მოძებნოს არის თუ არა მის ბარათზე ეს ასო და დაფაროს.( თამაში შესაძლებელია წყვილში ან ჯგუფურად) 
ლოტო ანბანით 
4 მასწავლებელი უჩვენებს მოსწავლეს სიტყვის ნიმუშს( 
თავდაპირველად ერთმარცვლიანი) და აძლევს ამ სიტყვაში შემავალი ასოების ბარათებს. მოსწავლემ ბარათებით უნდა ააწყოს სიტყვა სწორად. შემდეგში ცდაზე მოსწავლემ უნდა ააწყოს სიტყვა ნიმუშისაგან დამოუკიდებლად 
მოძრავი ანბანი 
მიღწეული მოკლევადიანი მიზნების აღწერა ხდება განმავითარებელი კომენტარით 
მნიშვნელოვანია, ინდივიდუალურ სასწავლო გეგმას თან ახლდეს სასწავლო წლის მანძილზე შესრულებული მოსწავლის ნამუშევრები, დავალებები.ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა 
თარიღი:10.10.2019 საგანი:ქართული წერა მასწავლებლის სახელი, გვარი :მაია სარდლიშვილი-ბერიძე მიმართულება: გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული) 
1მოსწავლეს შეუძლია ანბანის ყველა ასოს გამოწერა და კარნახით მარტივი სიტყვების,მოკლე წინადადებების ჩაწერა 
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი) 
1 ხელის სწორი მოძრაობით წერს ანბანის ყველა ასოს შესაბამისი მიმართულებით 2 3 4 იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოთა განლაგების პრინციპს. 
იცავს მანძილს ასოებს შორის; ნაბეჭდი ფურცლიდან/დაფიდან გადაწერს სიტყვებს 
ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების 
წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე რესურსი 
1 მასწავლებელი უჩვენებს მოსწავლეს რომელიმე ასოს ნიმუშს და პლასტელინი 
სთხოვს გამოძერწოს პლასტელინით და დააკრას ნიმუშზე. მუშაობის პროცესში მოსწავლე აღწერს ასოს შემადგენელ ნაწილებს, მაგ:ეს რკალია, ეს რგოლი, საით უნდა მომრგვალდეს და ა.შ. 
მოსწავლე მასწავლებელთან ერთად ჩასაჭედებელ დაფაზე აწყობს ასოებს 
ჩასაჭედებელი მოზაიკა 
მასწავლებელი უჩვენებს მოსწავლეს როგორ იწერება( მაგ:ზ, რომ იწყებს ჯერ ზედა რგოლით, შემდეგ იწერება ქვედა ნაწილი) სთხოვს მოსწავლეს გაიმეოროს მასთან ერთად იგივე და შემდეგ სცადოს დამოუკიდებლად. ( თუ გაუჭირდება მოსწავლეს მივცეთ წერტილებიანი ნიმუში 
4 მასწავლებელი უწერს მსაგვს ასოებს „ძ“ „ხ“ და ეკითხება დაფა, 
მოსწავლეს თუ რა მსგავსება და რა განსხვავებაა მათ შორის. რვეული,კალამი შემდეგ მოსწავლე გადაიწერს ასოებს 
შენიშვნა: ეს ფურცელი გადამრავლდება ყველა საგნის მასწავლებლისთვის 
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა 
თარიღი:10.10.2019 საგანი:მათემატიკა მასწავლებლის სახელი, გვარი : მაია სარდლიშვილი-ბერიძე მიმართულება: გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული) 
მოსწავლე თვლის,ცნობს, ადარებს და ალაგებს თანმიმდევრობით რიცხვებს 20-ის ფარგლებში. 
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი) 
1 ითვლის წინ/უკან ნებისმიერი რიცხვიდან. ასახელებს მოცემული რიცხვის წინა და 2 3 მომდევნო რიცხვებს; 
მოსწავლეს შეუძლია შეუსაბამოს რაოდენობას რიცხვი და რიცხვს რაოდენობა კითხულობს და წერს რიცხვებს შეუძლია რიცხვების შედარება და მეტ-ნაკლებობის 4 განსაზღვრა 
ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების 
წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე რესურსი 
1 მასწავლებელი უჩვენებს მოსწავლეს კონკრეტულ 
რიცხვს,ასახელებს მოცემული რიცხვის წინა და უკანა რიცხვს, შემდეგ მოსწავლეს სთხოვს გაიმეოროს 
2 მასწავლებელი უწერს რიცხვებს რომელსაც ორივე გვერდიდან აქვს უჯრები , მოსწავლემ უჯრებში უნდა ჩაწეროს მოცემული რიცხვის წინა და მომდევნო რიცხვი 
3 რიცხვები 
მასწავლებელი იღებს წინასწარ მომზადებულ (გამოჭრილ)რიცხვებს და სთხოვს მოსწავლეს დაალაგოს ზრდის მიხედვით თან წარმოთქვას ხმამაღლა. მას შემდეგ რაც პირდაპირ თვლა განმტკიცდება, მოსწავლეს ვთხოვთ წაიკითხოს რიცხვები უკნიდან. 
4 მასწავლებელი უხატავს ფურცელზე კიბეს, რომელზეც სხედან რიცხვები. ზოგიერთი რიცხვი გამოტოვებულია. მოსწავლეს ევალება გამოტოვებული რიცხვები ჩასვას შესაბამის ადგილას. 
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა 
თარიღი:10.10.2019 საგანი: ბუნებისმეტყველება მასწავლებლის სახელი, გვარი : მაია სარდლიშვილი- ბერიძე მიმართულება: გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული) 
11.მოსწავლეს შეუძლია ადამიანის სხეულის ნაწილების ცნობა. 
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი) 
1 1.მოსწავლე განარჩევს და ასახელებს მარჯვენას და მარცხენას 
2. მოსწავლეს შეუძლია ჩამოთვალოს და იცნოს სხეულის ნაწილები 
ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების 
წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე რესურსი 
1 მასწავლებელი ანახებს მოსწავლეებს მარჯვენას და მარცხენას 
შემდეგ მოსწავლეებს ეკითხება რომელი ხელია მარჯვენა და მათ უნდა აწიონ მარჯვენა ხელი, შემდეგ კი მარცხენა. 
სურათი 2 მასწავლებელი ანახებს მოსწავლეებს ადამიანის სურათს და უხსნის სხეულის ნაწილებს შემდეგ კი მოსწავლემ უნდა ჩამოთვალოს დამოუკიდებლად. 
3 მასწავლებელი ეკითხება მოსწავლეს სხეულის ნაწილების 
დანიშნულებას, და ის ადეკვატურად პასუხობს . 
4 მასწავლებელი ეკითხება მოსწავლეებს რომელია მარჯვენა ფეხი 
და მათ უნდა გადადგან ერთი ნაბიჯი წინ მარჯვენა ფეხით. 
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა 
მასწავლებლის სახელი, გვარი : მაია სარდლიშვილი-ბერიძე მიმართულება:შემეცნებითი უნარების განვითარება გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული) 
1აღქმის,ყურადღების,მეხსიერების,აზროვნების უნარების გაუმჯობესება 
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი) 
1 ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების 
წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე რესურსი 
მასწავლებელი უჩვენებს მოსწავლეს ორ ნახატს, რომლებიც ერთმანეთისაგან განსხვავდებიან პატარა დეტალებით,მოსწავლემ უნდა იპოვონოს განსხვავებები 
მასწავლებელი უჩვენებს ბარათს, რომელსაც აფარებს ფურცელს,ისე რომ მოსწავლე ხედავდეს ობიექტის დამახასიათებელი დეტალებს და გამოიცნოს რა არის გამოსახული სურათზე 
მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეს ნახატს, რომელსაც აკლია მცირე დეტალები, რომლებიც იქვეა მოცემული და მოსწავლემ უნდა დააკავშიროს ნახატის მეორე ნახევართან 
მოსწავლეს ეძლევა სურათი რომელზეც ზოგიერთი საგანი შეცდომითაა დახატული, ე.წ. „უაზრობები“ ( არასწორ ადგილას დევს, ან სხვა დანიშნულებითაა გამოყენებული) მოსწავლემ უნდა იპოვოს შეცდომები და ახსნას რატომაა ეს შეცდომა 
შენიშვნა: ეს ფურცელი გადამრავლდება ყველა საგნის მასწავლებლისთვის 
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი 
გრძელვადიანი მიზანი
მოკლევადიანი მიზნები
მოკლევადიანი მიზნები 
თვე
თვე
თვე
თვე
თვე
თვე
თვე
თვე
თვე
თვე
თვე
თვე
თვე
თვე
თვე
1 2 3 4 
5 მიღწეული მოკლევადიანი მიზნების აღწერა ხდება განმავითარებელი კომენტარით 
მნიშვნელოვანია, ინდივიდუალურ სასწავლო გეგმას თან ახლდეს სასწავლო წლის მანძილზე შესრულებული მოსწავლის ნამუშევრები, დავალებები. 
საგანი მათემატიკა 
კლასი/ საფეხური მესამე /დაწყებითი 
მოსწავლეთა რაოდენობა კლასში არის 1 სსსმ მოსწავლე 
გაკვეთილის თემა გეომეტრიული ფიგურები 
გაკვეთილის აქტუალობა სსსმ მოსწავლისთვის 
შეძლოს ყველაზე ხშირად გამოყენებული გეომეტრიული ფიგურების (სამკუთხედი, ოთხკუთხედი,) ამოცნობა და დასახელება 
მოდიფიცირებული მიზანი სსსმ მოსწავლისთვის 
შეძლოს დაასახელოს გვერდების რაოდენობა გეომეტრიულ ფიგურაში და დაახასიათოს ის ზომის მიხედვით (დიდია თუ პატარა, რა ფერისაა და ა.შ). 
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები სსსმ მოსწავლისთვის 
შეარჩევს მითითებული ფიგურის მოდელს შერეული 
გროვიდან. 
წინარე ცოდნა სსსმ მოსწავლის 
იცის ზოგიერთი რიცხვი და ფერი 
გამოყენებული რესურსი პლაკატი, გეომეტრიული ფიგურები სხვადასხვა ფერისა და 
ზომის, ფლომასტერები,ფანქრები, სახაზავები, სამუშაო ფურცლები.., 
გამოყენებული სტრატეგიები მულტიმოდალური მიდგომა, კეთებით სწავლება. 
შეფასების ტიპები განმავითარებელი 
შეფასების კრიტერიუმები 
შევაფასებ სსსმ მოსწავლემ რამდენად მოახერხა 
მითითებული აქტივობების განხორციელება 
გაკვეთილის მსვლელობა საორგანიზაციო საკითხი 
კლასის ორგანიზება და საგაკვეთილო განწყობის შექმნა 
გამოწვევის ფაზა 
საშინაო დავალების შემოწმება საშინაო დავალებას შევამოწმებ ფრონტალური კითხვების 
საშუალებით. 
განვლილი მასალის გამოკითხვა გავააქტიურებ წინარე სსსმ მოსწავლეს ვთხოვ დათვალოს 
ოთხამდე, ბარათებიდან მაჩვენოს ის ბარათი, რომელზეც მრგვალი საგანია გამოსახული. 
ახალი მასალის ახსნისთვის შემზადება ვეტყვი, რომ გეომეტრიული ფიგურებით შეიძლება 
შევადგინოთ სხვადასხვა ნაგებობა, ან ნახატი 
სიღრმისეული წვდომის ფაზა 
ახალი მასალის ახსნა ვაჩვენებ ნახატებს და სსსმ მოსწავლეს ვთხოვ დაასახელოს 
კონკრეტულად მითითებული ფიგურა. 
ახალი მასალის განმტკიცება სსსმ მოსწავლე ერთერთ ჯგუფში დაეხმარება ამხანაგებს 
იმით, რომ ფიგურების გროვიდან ამოურჩევს მათ მითითებულ ფიგურებს. 
რეფლექსიის ფაზა 
შეჯამება გაკვეთილს შევაჯამებთ პრეზენტაციით, სსსმ მოსწავლე 
იტყვის მოეწონა თუ არა ის სამუშაო, რაც ამხანაგებმა 
სთხოვეს და რამდენად გაართვა თავი ამ დავალებას (შესაძლებლობების ფარგლებში) 
შეფასება 
სსსმ მოსწავლეს ვეტყვი, რომ ის ძალიან დაეხმარა თანაგუნდელებს დავალებს წარმატებით შესრულებაში. 

საშინაო დავალების მიცემა საშინაო დავალებად მივცემ :სსსმ მოსწავლემ მშობლის დახმარებით შეძლებისდაგვარად დახაზოს სამკუთხედი და ოთხკუთხედი

No comments:

Post a Comment