გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა
სსიპ შმაგი გოგშელიძის მცხეთის მუნიციპალიტეტის ლისის საჯარო სკოლა
2019-2020 სასწავლო წელს ფუნქციონირებას იწყებს „ნორჩ მკითხველთა“ კლუბი „მწიგნობრები“მე–3 კლასელი მოსწავლეთათვის.კლუბი იმუშავებს კვირაში ერთხელ (ორშაბათს) და დაეთმობა ერთი საგაკვეთილო სააათი
განაცხადის ფორმა კლუბში გაწევრიანების მსურველთათვის
მსურველებმა შეავსეთ შესაბამისი განაცხადის ფორმა.გელოდებით ბევრი სიახლით.
კლუბის კურატორი მასწავლებელი:მაია სარდლიშვილი-ბერიძე
სახელი---------------------------------------------
გვარი--------------------------------------
მობილური ტელეფონი-------------------------------------------
აპლიკანტის მოტივაცია -რატომ გსურთ კლუბში ჩართვა?--------------------------------
სკოლა----------------------------------
საკლუბო მუშაობა
მკითხველთა კლუბი- ნორჩი მკითხველი „მწიგნობრები“
სლოგანი- „ისწავლე სწავლის მძებნელო“
2019-2020 სასწავლო წელს ფუნქციონირებას იწყებს „ნორჩ მკითხველთა“ კლუბი „მწიგნობრები“მე–3 კლასელი მოსწავლეთათვის.კლუბი იმუშავებს კვირაში ერთხელ (ორშაბათს) და დაეთმობა ერთი საგაკვეთილო სააათი
განაცხადის ფორმა კლუბში გაწევრიანების მსურველთათვის
მსურველებმა შეავსეთ შესაბამისი განაცხადის ფორმა.გელოდებით ბევრი სიახლით.
კლუბის კურატორი მასწავლებელი:მაია სარდლიშვილი-ბერიძე
სახელი---------------------------------------------
გვარი--------------------------------------
მობილური ტელეფონი-------------------------------------------
აპლიკანტის მოტივაცია -რატომ გსურთ კლუბში ჩართვა?--------------------------------
სკოლა----------------------------------
საკლუბო მუშაობა
მკითხველთა კლუბი- ნორჩი მკითხველი „მწიგნობრები“
სლოგანი- „ისწავლე სწავლის მძებნელო“
·
სასკოლო ლიტერატურული კლუბი- ,,ნორჩი მკითხველი““მწიგნობრები“
კლუბის ზოგადი წესდება
მუხლი 1. დებულებით რეგულირებული ურთიერთობები
წინამდებარე დებულება განსაზღვრავს მკითხველთა კლუბი“ნორჩ მკითხველთა““მწიგნობრების „ ძირითად პრინციპებს
·
ლისისს აჯარო სკოლის ლიტერატურული კლუბი„ნორჩი მკითხველი “ მწიგნობრები“დაფუძნებულია ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგის მაია სარდლიშვილის მიერ.
· კლუბი დაფუძნებულია განსაზღვრული ვადით და თავისი მიზნებიდან გამომდინარე მოქმედებს
· კლუბს აქვს სახელწოდება „ნორჩი მკითხველი“ მწიგნობრები
· დევიზი „კითხვა საუკეთესო სწავლაა,გიყვარდეს ლიტერატურა“
მუხლი2. მკითხველთა კლუბის მიზზნები და ამოცანები
მიზანი: მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლება და წიგნიერების კომპონენტის განვითარება ამოცანები:
1. ტექსტის კითხვის მოტივაციის ამაღლება.
2. წაკითხულის გაგება-გააზრების,შეფასების,კვლევის უნარების განვითარება.
3. გამართულად მეტყველების,კომუნიკაციისა და სოციალური უნარების განვითარება.
4. კრიტიკული აზროვნებისა და წარმოსახვის განვითარება.
5. ქართული ენის სიწმინდის დაცვა.
მუხლი 3. მკითხველთა კლუბის ფუნქციები:
1. მოსწავლეთა მიერ ნაირგვარი წერილობითი ტექსტის წაკითხვა. მათში მოცემული ინფორმაციის გაგება ,გააზრება და გამოყენება.
2სხვადასხვა აქტივობების დაგეგმვა განხორცელება, შეხვედრების, წაკითხული ლიტერატურის განხილვების ორგანიზება.
3. ლიტერატურის სწავლისა და მასთან დაკავშირებულ პროექტებში მონაწილეობის წახალისება.
მუხლი 4.მკითხველთა კლუბის წევრობა
1.მკითხველთა კლუბის წევრი შეიძლება გახდეს მოსწავლე შორის სხვა საჯარო ,თუ კერძო სკოლის) რომელიცგამოთქვამს გაწევრიანების სურვილს.
2. წევრობა არის ნებაყოფლობითი და მკითხველთა კლუბის წევრი იმავდროულად შეიძლება იყოს სხვა კლუბის წევრიც.
კლუბის მუშაობის განმავლობაში გამოყენებული იქნება სწავლება შემდეგი მეთოდებით:
· ჯგუფური სავარჯიშოები
· პრეზენტაცია
· დისკუსია
მოსალოდნელი შედეგები:
· მოსწავლეები ლიტერატურულ კლუბში მუშაობის შედეგად გამოავლენენ და განამტკიცებენ მხატვრული კითხვის უნარებს,განივითარებენ კითხვის,პრეზენტაციის,ჯგუფური მუშაობის,თანამშრომლობის,არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევებს,გაიმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს.
· ცოცხალი მეტყველება,მდიდარი ლექსიკა და მათი სწორი გამოყენება ჩვენი ენის შენარჩუნების ურღვევი გარანტიაა.
· მხატვრული კითხვა იძლევა საშუალებას,მოზარდებს გაუღვივოს ჰუმანიზმის გრძნობა.
· მოსწავლე მიეჩვევა სწორ,ლოგიკურ აზროვნებას.
· ჩამოუყალიბდება ხმა,ტემბრი,ემოცია.
· მოეხსნება კომპლექსი და გაუადვილდება სწორად აღქმა.
კლუბის მუშაობაში ჩართული პირები:
სკოლის მოსწავლეები, სკოლის ბიბლიოთეკარი, ქართული ენის მასწავლებლები, მოსწავლეთა მშობლები.
დრო:
კლუბის მუშაობა განხორციელდება 2019-2020 სასწავლო წლის I- სემესტრის განმავლობაში,ორშაბათი
რესურსები:
ს.ს.იგავები,ენის გასატეხები ,მცირე ზომის ლექსები,ვიდეო ჩვენებები,ინტერნეტი,თაბახის ,რვეული.
აქტუალურობა:
ლიტერატურის კლუბი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს გამოავლინონ შემოქმედებითი უნარები. იგი აუმაღლებს მოტივაციის დონეს , იმ მოსწავლეებს, რომლებსაც მეტ-ნაკლებად აქვთ მხატვრული კითხვის ნიჭი, მაგრამ არ არიან ამაში დარწმუნებული და არ ეძლევათ თვითგამოხატვის საშუალება.
დაეხმარება მოსწავლეებს ტექსტის მხატვრული უნარ-ჩვევების კითხვის წარმოჩენაში,შემოქმედებითი არტისტიზმის რეალიზებაში, შესრულების კულტურის ზრუნვა-დახვეწაში
კლუბის მუშაობის გეგმა,პროგრამა და სამუშაო გრაფიკი
კლუბის გეგმა
ნორჩ მკითხველთა კლუბის სამუშაო გეგმა
მასწავლებელი:მაია სარდლიშვილი-ბერიძე
№
კომპონენტები
ინსტრუქცია
1
სასწავლო საგნის სახელწოდება
ნორჩი მკითხველები „მწიგნობრები“
2
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
3
კლასი
III
4
სასწავლო საგნის საათების ხანგრძლივობა
45 წთ
5
სასწავლო საგნის სტატუსი
არჩევითი
6
მასწავლებელი
მაია სარდლიშვილი-ბერიძე
7
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
ზეპირმეტყველება,კითხვა და წერა
8
სასწავლო კურსის მიზნები:
სასკოლო ლიტერატურული კლუბი- ,,ნორჩი მკითხველი““მწიგნობრები“
კლუბის ზოგადი წესდება
მუხლი 1. დებულებით რეგულირებული ურთიერთობები
წინამდებარე დებულება განსაზღვრავს მკითხველთა კლუბი“ნორჩ მკითხველთა““მწიგნობრების „ ძირითად პრინციპებს
·
ლისისს აჯარო სკოლის ლიტერატურული კლუბი„ნორჩი მკითხველი “ მწიგნობრები“დაფუძნებულია ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგის მაია სარდლიშვილის მიერ.
· კლუბი დაფუძნებულია განსაზღვრული ვადით და თავისი მიზნებიდან გამომდინარე მოქმედებს
· კლუბს აქვს სახელწოდება „ნორჩი მკითხველი“ მწიგნობრები
· დევიზი „კითხვა საუკეთესო სწავლაა,გიყვარდეს ლიტერატურა“
მუხლი2. მკითხველთა კლუბის მიზზნები და ამოცანები
მიზანი: მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლება და წიგნიერების კომპონენტის განვითარება ამოცანები:
1. ტექსტის კითხვის მოტივაციის ამაღლება.
2. წაკითხულის გაგება-გააზრების,შეფასების,კვლევის უნარების განვითარება.
3. გამართულად მეტყველების,კომუნიკაციისა და სოციალური უნარების განვითარება.
4. კრიტიკული აზროვნებისა და წარმოსახვის განვითარება.
5. ქართული ენის სიწმინდის დაცვა.
მუხლი 3. მკითხველთა კლუბის ფუნქციები:
1. მოსწავლეთა მიერ ნაირგვარი წერილობითი ტექსტის წაკითხვა. მათში მოცემული ინფორმაციის გაგება ,გააზრება და გამოყენება.
2სხვადასხვა აქტივობების დაგეგმვა განხორცელება, შეხვედრების, წაკითხული ლიტერატურის განხილვების ორგანიზება.
3. ლიტერატურის სწავლისა და მასთან დაკავშირებულ პროექტებში მონაწილეობის წახალისება.
მუხლი 4.მკითხველთა კლუბის წევრობა
1.მკითხველთა კლუბის წევრი შეიძლება გახდეს მოსწავლე შორის სხვა საჯარო ,თუ კერძო სკოლის) რომელიცგამოთქვამს გაწევრიანების სურვილს.
2. წევრობა არის ნებაყოფლობითი და მკითხველთა კლუბის წევრი იმავდროულად შეიძლება იყოს სხვა კლუბის წევრიც.
კლუბის მუშაობის განმავლობაში გამოყენებული იქნება სწავლება შემდეგი მეთოდებით:
· ჯგუფური სავარჯიშოები
· პრეზენტაცია
· დისკუსია
მოსალოდნელი შედეგები:
· მოსწავლეები ლიტერატურულ კლუბში მუშაობის შედეგად გამოავლენენ და განამტკიცებენ მხატვრული კითხვის უნარებს,განივითარებენ კითხვის,პრეზენტაციის,ჯგუფური მუშაობის,თანამშრომლობის,არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევებს,გაიმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს.
· ცოცხალი მეტყველება,მდიდარი ლექსიკა და მათი სწორი გამოყენება ჩვენი ენის შენარჩუნების ურღვევი გარანტიაა.
· მხატვრული კითხვა იძლევა საშუალებას,მოზარდებს გაუღვივოს ჰუმანიზმის გრძნობა.
· მოსწავლე მიეჩვევა სწორ,ლოგიკურ აზროვნებას.
· ჩამოუყალიბდება ხმა,ტემბრი,ემოცია.
· მოეხსნება კომპლექსი და გაუადვილდება სწორად აღქმა.
კლუბის მუშაობაში ჩართული პირები:
სკოლის მოსწავლეები, სკოლის ბიბლიოთეკარი, ქართული ენის მასწავლებლები, მოსწავლეთა მშობლები.
დრო:
კლუბის მუშაობა განხორციელდება 2019-2020 სასწავლო წლის I- სემესტრის განმავლობაში,ორშაბათი
რესურსები:
ს.ს.იგავები,ენის გასატეხები ,მცირე ზომის ლექსები,ვიდეო ჩვენებები,ინტერნეტი,თაბახის ,რვეული.
აქტუალურობა:
ლიტერატურის კლუბი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს გამოავლინონ შემოქმედებითი უნარები. იგი აუმაღლებს მოტივაციის დონეს , იმ მოსწავლეებს, რომლებსაც მეტ-ნაკლებად აქვთ მხატვრული კითხვის ნიჭი, მაგრამ არ არიან ამაში დარწმუნებული და არ ეძლევათ თვითგამოხატვის საშუალება.
დაეხმარება მოსწავლეებს ტექსტის მხატვრული უნარ-ჩვევების კითხვის წარმოჩენაში,შემოქმედებითი არტისტიზმის რეალიზებაში, შესრულების კულტურის ზრუნვა-დახვეწაში
კლუბის მუშაობის გეგმა,პროგრამა და სამუშაო გრაფიკი
კლუბის გეგმა
ნორჩ მკითხველთა კლუბის სამუშაო გეგმა
მასწავლებელი:მაია სარდლიშვილი-ბერიძე
№
კომპონენტები
ინსტრუქცია
1
სასწავლო საგნის სახელწოდება
ნორჩი მკითხველები „მწიგნობრები“
2
სწავლების საფეხური
დაწყებითი
3
კლასი
III
4
სასწავლო საგნის საათების ხანგრძლივობა
45 წთ
5
სასწავლო საგნის სტატუსი
არჩევითი
6
მასწავლებელი
მაია სარდლიშვილი-ბერიძე
7
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
ზეპირმეტყველება,კითხვა და წერა
8
სასწავლო კურსის მიზნები:
·
მოსწავლეებში წიგნიერების დონის ამაღლება;
·
მეტყველების კულტურისა და კრიტიკული აზროვნების განვითარება;
9
სასწავლო კურსის ამოცანები
ტექსტის კითხვის მოტივაციის ამაღლება.
წაკითხულის გაგება-გააზრების,შეფასების,კვლევის უნარების განვითარება.
10
საგნის მნიშვნელობა
ეს მიმართულება ეხმარება ბავშვებს ზეპირმეტყველებაში კითხვასა და წერის განვითარებაში
11
საგნის შესწავლის აუცილებელი საბაზისო კომპეტეციები
მეტყველების,კითხვისა და წერის საწყისი უნარ-ჩვევები
12
სასწავლო დისციპლინის მეთოდი(სწავლების მეთოდი)
გაკვეთილი, ჯგუფური მუშაობა,პრეზენტაცია
13
სწავლების შედეგები
ლამაზი,ხატოვანი მეტყველება და წერითი კულტურის განვითარება.დაკვირვებისა და თვითშეფასების,განსხვავებული აზრის მოსმენისა და გაგების კრიტიკული აზროვნების განვითარება.
14
სასწავლო კურსის შეფასება
განმავითარებელი
15
რესურსები
დაფა,ცარცი,კლასგარეშე საკითხავი,ლიტერაურა,კომპიუტერი , პროექტორი,მარკერი,სტიკერები.
განსახორციელებელი აქტივობების თანმიმდევრობა და შეხვედრების განრიგი
№
გაკვეთილის თემა
სტანდარტი(ესგ-ით გათვალისწინებული ქართულ ენასა და ლიტერატურაში )
რიცხვი
საათის რაოდენობა
რესურსი
1
მუშაობის მიზნის გაცნობა
ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
23.09.2019
45წთ
წიგნი მარკერი დაფა თაბახის ფურცლები.
2
იაკობ გოგებაშვილის „ისტორიული მოთხრობები“
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
30.09.2019
45წთ
წიგნი მარკერი დაფა თაბახის ფურცლები.
3
ვაჟა-ფშაველას საბავშვო ლექსებიდა მოთხრობები
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
07.10.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
4
საბავშვო პოეზიის ანთოლოგია
ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
21.10.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
5
ჩემი პირველი ბიბლია-იაკობ გოგებავშვილი
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
28.10.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
6
თენგიზ წოწონავა-საბავშვო ისტორია
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
04.11.2019
45წთ
წიგნი ,თაბახის ფურცლები
7
ნოდარ დუმბაძის-„მე ბებია,ილიკო და ილარიონი-ლექსები
ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
11.11.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები ,თაბახის ფურცლები
8
ალექსანდრე ყაზბეგის- ნამწყესარის მოგონებები
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
18.11.2019
45წთ
წიგნი ,თაბახის ფურცლები
10
ქართული ხალხური ზღაპრები
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
25.11.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
9
სასწავლო კურსის ამოცანები
ტექსტის კითხვის მოტივაციის ამაღლება.
წაკითხულის გაგება-გააზრების,შეფასების,კვლევის უნარების განვითარება.
10
საგნის მნიშვნელობა
ეს მიმართულება ეხმარება ბავშვებს ზეპირმეტყველებაში კითხვასა და წერის განვითარებაში
11
საგნის შესწავლის აუცილებელი საბაზისო კომპეტეციები
მეტყველების,კითხვისა და წერის საწყისი უნარ-ჩვევები
12
სასწავლო დისციპლინის მეთოდი(სწავლების მეთოდი)
გაკვეთილი, ჯგუფური მუშაობა,პრეზენტაცია
13
სწავლების შედეგები
ლამაზი,ხატოვანი მეტყველება და წერითი კულტურის განვითარება.დაკვირვებისა და თვითშეფასების,განსხვავებული აზრის მოსმენისა და გაგების კრიტიკული აზროვნების განვითარება.
14
სასწავლო კურსის შეფასება
განმავითარებელი
15
რესურსები
დაფა,ცარცი,კლასგარეშე საკითხავი,ლიტერაურა,კომპიუტერი , პროექტორი,მარკერი,სტიკერები.
განსახორციელებელი აქტივობების თანმიმდევრობა და შეხვედრების განრიგი
№
გაკვეთილის თემა
სტანდარტი(ესგ-ით გათვალისწინებული ქართულ ენასა და ლიტერატურაში )
რიცხვი
საათის რაოდენობა
რესურსი
1
მუშაობის მიზნის გაცნობა
ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
23.09.2019
45წთ
წიგნი მარკერი დაფა თაბახის ფურცლები.
2
იაკობ გოგებაშვილის „ისტორიული მოთხრობები“
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
30.09.2019
45წთ
წიგნი მარკერი დაფა თაბახის ფურცლები.
3
ვაჟა-ფშაველას საბავშვო ლექსებიდა მოთხრობები
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
07.10.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
4
საბავშვო პოეზიის ანთოლოგია
ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
21.10.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
5
ჩემი პირველი ბიბლია-იაკობ გოგებავშვილი
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
28.10.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
6
თენგიზ წოწონავა-საბავშვო ისტორია
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
04.11.2019
45წთ
წიგნი ,თაბახის ფურცლები
7
ნოდარ დუმბაძის-„მე ბებია,ილიკო და ილარიონი-ლექსები
ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
11.11.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები ,თაბახის ფურცლები
8
ალექსანდრე ყაზბეგის- ნამწყესარის მოგონებები
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
18.11.2019
45წთ
წიგნი ,თაბახის ფურცლები
10
ქართული ხალხური ზღაპრები
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
25.11.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
რეფლექსია
კლუბი
დაარსდა 2019 წლის 2 3 სექტემბერს.დაარსების იდეა მე- 3 კლასელი მოსწავლების
ინიციატივა იყო , კლუბს, თავისი საქმიანობა განსაზღვრული აქვს სამოქმედო
გეგმის საშვალებით. 2019 წელს კლუბის საერთო
კრებაზე იქნა განხილული და დამტკიცებული ნახევარი წელის განმავლობაში ჩასატარებელი
ღონისძიებების ჩამონათვალი, ასევე კლუბის წევრების როლი და ფუნქცია, რომელიც ოქმებით
იქნა დადასტურებული.
ძლიერი მხარე: წლის
განმავლობაში ჩატარებული ღონიძიებები მოზარდებს
დაეხმარა ცნობიერების ამაღლებში ,მოხდა
მათი შესაძლებლობების თვითრეალიზაცია და განვითარება სკოლასა და თემში, ასევე ჩამოუყალიბდათ თანამშრომლობის,
კომუნიკაციის, კვლევის, პრობლემების გადაჭრის ალტერნატიული გზების მოძებნის უნარჩვევები.
ღონისძიებები
მეტნაკლებად ოგანიზებულად ტარდებოდა. შეხვედრების
სამუშაო დრო სასწავლო პროცესის მერე იწყებოდა,
ამიტომაც უჭირდათ ბავშვებს ამ პერიოდში სამუშაო შეხვედრებზე დასწრება სხვადასხვა
მიზეზბის გამო(დაღლილობა,შიმშილის გრძნობა და ა.ს.შ.). ამიტომ თითოეული ღონისძიების
დასაგემი დრო იწელებოდა.
მომავალში ღონისძიებების დავგეგმავ უფრო გვიან, რომ მოსწავლეებმა შეძლონ გაკცვეთილების მერე სახლში წასვლა,
დასვენება, დანაყრება. ამით შევძლებ ყველა
დაინტერესებულმა მოსწავლემ შეძლოს აქტიური ჩართვა საკლუბო მუშაობაში.
2019 წლის 25 ნოემბერი.
სსიპ.
შმაგი გოგშელიძის სახელობის მცხეთის მუნიციპალიტეტის ლისის საჯარო
სკოლაში შექმნილია კლუბი , „მწიგნობრები“
“ მწიგნობრები“, რომელიც
დააარსა ამავე სკოლის დაწყებითი კლასების მასწავლებელმა მაია სარდლიშვილმა. ჩემი შვილი, ნიკა სარდლიშვილი ამ კლუბის წევრია, რომელიც დიდი ინტერესითა და აქტიურად მონაწილეობს
კლუბის მონაწილეთა მიერ დაგეგმილ აქტივობებში.
XXI საუკუნეში
მნიშვნელოვანია მოზარდებში
ისეთი უნარების განვითარება,
როგორიც არის საკუთარი აზრის
ჩამოყალიბება და დაცვა, განსხვავებული აზრის, ეროვნების, სარწმუნოებისა და
კულტურის მქონე ადამიანების პატივისცემა, საზოგადოებრივად სასარგებლო საქმიანობაში
მონაწილეობა და კანონის დაცვა, საკუთარი საქციელის კრიტიკულად შეფასება.
სწორედ ეს
უნარ-ჩვევები ჩამოუყალიბდა ამ კლუბში
საქმიანობის შედეგად ჩემს
შვილს. მან შეძლო საკუთარი და
სხვისი პიროვნული თავისებურებების ანალიზი, საზოგადოებაში საკუთარი
ადგილის/მნიშვნელობის
განსაზღვრა და მომავლის დაგეგმვა.
პატივისცემით მაკა შოშიაშვილი
No comments:
Post a Comment