წრის ,, მრავალფეროვანი
სამყარო" მუშაობის
პროფილი
მასწავლებელი:მაია სარდლიშვილი-ბერიძე
წრის“ მრავალფეროვანი სამყარო“ მუშაობის პროფილ ი: დაწყებითი
საფეხურის მოსწავლეები.
წრის მიზანი: მოსწავლეს განუვითაროს კრიტიკული და ინოვაციური აზროვნება: აღჭურვოს იგი ისეთი უნარებით , როგორებიცაა: გადაწყვეტილების მიღება , მიზნების შესაბამისად რაციონალური მოქმედება, პრობლემის იდენტიფიცირება და გადაჭრა.
წრის ფუნქციონირების მნიშვნელობა და აქტუალურობა : წრის არსებობა მნიშვნელოანია სასკოლო სივრცეში,რადგანაც მოსწავლეებს,გაუღვივოს ინტერესი საკუტარი ქალაქის/ სოფლის დასაკუტარი მხარის მიმართ. დაანახოს თავისი ადგილი მსობლიურ გარემოში; შეასწავლოს მის გარშემო მიმდინარე სოციალურ და კულტურულ პროცესებშიმონაწილეობის საშუალებები.მოსწავლეებს საშუალება ეძლევათ ,განივითარონ საკუთარი თვითშეგნება და დაფიქრდნენ სხვადასხვა აქტუალურ საკითხებზე. წრეზე განხორციელეული აქტივობებით განივითარონ სხვადასხვა ტიპის უნარ-ჩვევები.
წრის მიზანი: მოსწავლეს განუვითაროს კრიტიკული და ინოვაციური აზროვნება: აღჭურვოს იგი ისეთი უნარებით , როგორებიცაა: გადაწყვეტილების მიღება , მიზნების შესაბამისად რაციონალური მოქმედება, პრობლემის იდენტიფიცირება და გადაჭრა.
წრის ფუნქციონირების მნიშვნელობა და აქტუალურობა : წრის არსებობა მნიშვნელოანია სასკოლო სივრცეში,რადგანაც მოსწავლეებს,გაუღვივოს ინტერესი საკუტარი ქალაქის/ სოფლის დასაკუტარი მხარის მიმართ. დაანახოს თავისი ადგილი მსობლიურ გარემოში; შეასწავლოს მის გარშემო მიმდინარე სოციალურ და კულტურულ პროცესებშიმონაწილეობის საშუალებები.მოსწავლეებს საშუალება ეძლევათ ,განივითარონ საკუთარი თვითშეგნება და დაფიქრდნენ სხვადასხვა აქტუალურ საკითხებზე. წრეზე განხორციელეული აქტივობებით განივითარონ სხვადასხვა ტიპის უნარ-ჩვევები.
თემები :
|
მიზანი
|
თარიღი
|
დრო
|
||
მე და დაზოგადოების წრის მიზნების და ამოცანების ,სამუშაო პროგრამის გაცნობა. წრის სახელწოდების და ლოგოს შექმნა. წრეზე მუშაობის წესების შედგენა.
|
მე და საზოგადოების სწავლების მიზნით მოსწავლეთა ჩართულობა და მონაწილეობა საორგანიზაციო საკითხების გადაწყვეტილების მიღებაში.სახალისო აქტივობების გამოყენებით შესაბამისი უნარების განვითარება.
|
18.09.2019
|
60 წთ
|
||
განიხილვა პრობლემურ საკითხების - გარემოს დაბინძურებასთან დაკავშირებით.
|
მოსწავლეები განიხავენ პრობლემური საკითხებს გარემოს დაბინძურებასთან დაკავშირებით. ისინი ფოტო- მასალების დახმარებით ჯგუფებში ამოიცნობენ პრობლემას და ისაუბრენებ საკუთარი აზრით განხორციელების გზებს.
|
23.09.2019
|
60 წთ
|
||
მოგზაურობა ეკოლოგიის ბილიკზე
|
პრეზენტაციისა და ვიდეო-რგოლის გამოყენებით უსაფრთხოების შესახებ იმსჯელებენ, როგორ უნდა მოიქცნენ კონკრეტულ სიტუაციაში და
შესაბამისი უნარების გამომუშავება.
|
25.09,2019
|
60 წთ
|
||
უფლებები და მოვალეობები ჩემს ცხოვრებაში.
|
პოსტერების მეშვეობით პრეზენტაციების გაკეთება ადამიანის უფლებების შესახებ
|
30. 09.2019
|
60 წთ
|
||
,,მე ვარ მე''
|
საუბარი აუტიზმის და დაუნის სინდრომის ადამიანების შესახებ და განსხვავებული ადამიანების მიმღებლობაზე.
|
02. 10.2019
|
60 წთ
|
||
,, ტოლერანტობა - მრავალფეროვანი სამყარო"
|
წრის შეხვედრაზე მოსწავლეები გაეცნობიან ტოლერანტობის არსს.ვიდეო-რგოლის დახმარებით მოსწავლეები იმსჯელებენ რელიგიის მრავალფეროვნებაზე,
მსოფლიოში ყველას მოქალაქის განსხვავებული შეხედულებების შესახებ .
|
07. 10.2019
|
60 წთ
|
||
დისკუსია ,, როგორ შეიძლება გავაკეთო სიკეთე?’’
|
მოსწავლეების ჩაერთვა დისკუსიაში ,, როგორ შეიძლება გავაკეთო სიკეთე?’’ და დისკუსიაში მონაწილეობის უნარების გამომუშავება.
|
09. 10.2019
|
60 წთ
|
||
ვინ ვარ მე
|
პიროვნების არსი,იდენტობის,სოციალიზაციის და პიროვნული განვითარების მექანიზმების განსაზღვრა.
|
11. 10.2019
|
60 წთ
|
||
პასუხისმგებლობა
|
საუბრის შედეგად გააცნობიერებს მოსწავლე პიროვნების ადგილს და როლს საზოგადოებაში,ჩამოუყალიბდებათ აქტიური მოქალაქის უნარ-ჩვევები.
|
16.10.2019
|
60 წთ
|
||
ლაშქრობა და ექსკურსიის გიდობა
|
გამოუმუშავდებათ სხვადასხვა უნარები.
|
18.10.2019
|
60 წთ
|
||
მე და გარემო
|
23.10.2019
|
60 წთ
|
|||
მოსწავლეების გარემოსდაცვითი ცნობიერების ჩამოყალიბების მიზნით მე და საზოგადოების წრეზე მოსწავლეებმა წარმოადგინონ საკუთარი ხედვები ეკოლოგიურ პრობლემების მოგვარების კუთხით
|
|||||
ჯანსაღი ცხოვრება ჩემს ქვეყანაში
|
მე და საზოგადოების წრეზე მოსწავლეები გაეცნენ ნაგვის სეპარირების და გადამუშავების პროცეს.ბარათების მეშვეობით მოსწავლეები ცდილობდნენ დაესწავლათ ფერების მიხედვით ნაგვის ყუთებში შესაბამისი ნარჩენის ჩაყრა,.
|
25.10.2019
|
60 წთ
|
||
ბუნება უნდა დავიცვათ
|
პლასტმასის ბოთლებისგან შექმნან ხვვადასხვა ნივთები,(მაგ.ყვავილების ჩასალაგებელი_)
|
30.10.2019
|
60 წთ
|
||
აქტივობა : ,,ტვინი’’
|
სმე და
საზოგადოების წრეზე მოსწავლეებმა ბარათების მეშვეობით ამოიცნონ ფოტოების მთავარი იდეა , დაუკავშირეს ,,ტვინს" აღნიშნული იდეა , იმსჯელონ აზიანებს თუ არა მას და აფერხებს თუ არა პიროვნების განვითარების პროცესს.
|
01.11.2019
|
60 წთ
|
||
თამაში ,,მეგობრობის წრე''
|
თამაშის მიზანია მოსწავლეებს წარმოეთქვათ ადამიანის უფლებები და შეეხსენებინათ ერთმანეთისთვის, რომ არ დაარღვევენ მათ უფლებებს.
|
06.11.2019
|
60 წთ
|
||
თამაში : ,,ინფორმაციის დამახინჯება’’
,, როგორ ვიცნობთ საკუთარ თავს" |
მოსწავლეები თამაშის შედეგად გააცნობიერებენეფექტური კომუნიკაცია მექანიზმებს და გამოუმუშავდებათ აქტიური მოსმენის ტექნიკა.
კომუნიკაციისა და თავდაჯერებულობის უნარების ჩამოყალიბება |
08.11.2019
|
60 წთ
|
||
თამაში : ,, აბორიგენებიდან ცივილიზებულ კომუნიკაციამდე’’
|
გამოუმუშავდებათ სხვადასხვა უნარები
|
13.11.2019
|
60 წთ
|
||
მხიარული ,,ენერჯაიზერები''
|
გამოუმუშავდებათ სხვადასხვა უნარები
|
15.11.2019
|
60 წთ
|
||
მე და საზოგადოების წრის შეჯამება
|
საზეიმო დახურვა
|
20.11.2019
|
60 წთ
|
||
რეფლექსია
მე და საზოგადოება საგანია, რომელიც ჩვენს სკოლაში უკვე მეორე
წელია ისწავლება და მისი მიზანი არა მხოლოდ ის არის, რომ მოსწავლეებმა უფრო მეტი შეიტყონ სახელმწიფოს მოწყობის, კონსტიტუციური სისტემის, დემოკრატიისა და ადამიანის უფლებების შესახებ, არამედ ეს საგანი ხელს უწყობს მათ, თავად გახდნენ აქტიური მოქალაქეები. ადამიანის უფლებებისა და კანონის პატივისცემის გზით და ძალადობის გარეშე.
ჩემი საგანმანათლებლო ბლოგის მიზნებია ხელი შევუწყო მე
და საზოგადოების სწავლებას სხვადასხვა სასწავლო მეთოდების,რესურსების დაგეგმით და განხორციელებით.დავეხმარო მოსწავლეებს გაითავისონ და მეტი
გამოცდილება
მიიღონ
სხვადასხა
აქტივობებში
ჩართულობით. უფრო
ხალისიანი
და საინტერესო
გავხადო მე და საზოგადოების სწავლება ,როგორიცაა გონებრივი
იერიში, პრეზენტაცია
,პროექტული
სწავლება
,ფილმების ჩვენება/დისკუსიების მოწყობა.როლური თამაში და სხვა.
მე და საზოგადოების სწავლების მიზნით მოსწავლეები ჩაეთვნენ და მონაწილეობა მიიღეს საორგანიზაციო საკითხების გადაწყვეტილებაში .
კომენტარი: სახალისო აქტივობების გამოყენებით ხდება მოსწავლეების შესაბამისი უნარების განვითარება.
23.09
მოსწავლეები განიხავენ პრობლემური საკითხებს გარემოს დაბინძურებასთან დაკავშირებით. ისინი ფოტო- მასალების დახმარებით ჯგუფებში ამოიცნობენ პრობლემას და საუბრობენებ საკუთარი აზრით განხორციელების გზებზე.
25.09
პრეზენტაციისა და ვიდეო-რგოლის გამოყენებით უსაფრთხოების შესახებ მსჯელებენ, როგორ უნდა მოიქცნენ კონკრეტულ სიტუაციაში და
შესაბამისი უნარებს გამოიმუშავებენ.
30.09
პოსტერების მეშვეობით მოსწავლეები პრეზენტაციებს აკეთებნ ადამიანის უფლებების შესახებ.
02.10
|
No comments:
Post a Comment