Thursday, November 28, 2019

წრე' მრავალფეროვანი სამყარო"


წრის ,, მრავალფეროვანი სამყარო" მუშაობის პროფილი
მასწავლებელი:მაია სარდლიშვილი-ბერიძე

წრის“ მრავალფეროვანი სამყარო“ მუშაობის პროფილ ი:  დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეები.
წრის მიზანიმოსწავლეს განუვითაროს კრიტიკული და ინოვაციური აზროვნება: აღჭურვოს იგი ისეთი უნარებით , როგორებიცაა: გადაწყვეტილების მიღება , მიზნების შესაბამისად რაციონალური მოქმედება, პრობლემის იდენტიფიცირება და გადაჭრა.

წრის ფუნქციონირების მნიშვნელობა და აქტუალურობა : წრის არსებობა მნიშვნელოანია სასკოლო სივრცეში,რადგანაც მოსწავლეებს,გაუღვივოს ინტერესი საკუტარი ქალაქის/ სოფლის დასაკუტარი მხარის მიმართ. დაანახოს თავისი ადგილი მსობლიურ გარემოში; შეასწავლოს მის გარშემო მიმდინარე სოციალურ და კულტურულ პროცესებშიმონაწილეობის საშუალებები.მოსწავლეებს საშუალებ ეძლევა,განივითარონ საკუთარი თვითშეგნება და დაფიქრდნენ სხვადასხვა აქტუალურ საკითხებზე. წრეზე განხორციელეული აქტივობებით განივითარონ სხვადასხვა ტიპის  უნარ-ჩვევები.

თემები :
მიზანი
თარიღი
დრო
მე და დაზოგადოების წრის მიზნების  და ამოცანების ,სამუშაო პროგრამის გაცნობაწრის სახელწოდების  და ლოგოს შექმნაწრეზე მუშაობის წესების შედგენა.
მე და საზოგადოების სწავლების მიზნით მოსწავლეთა ჩართულობა და მონაწილეობა საორგანიზაციო საკითხების გადაწყვეტილების მიღებაში.სახალისო აქტივობების გამოყენებით შესაბამისი უნარების განვითარება.
18.09.2019
   6
განიხილვა პრობლემურ  საკითხები -  გარემოს დაბინძურებასთან დაკავშირებით.
მოსწავლეები  განიხავენ  პრობლემური საკითხებს გარემოს დაბინძურებასთან დაკავშირებითისინი ფოტომასალების დახმარებით ჯგუფებში ამოიცნობენ  პრობლემა და ისაუბრენებ საკუთარი აზრით განხორციელების გზებ.
23.09.2019
 6
მოგზაურობა ეკოლოგიის ბილიკზე
პრეზენტაციისა და  ვიდეო-რგოლის გამოყენებით უსაფრთხოების შესახებ იმსჯელებენროგორ უნდა მოიქცნენ კონკრეტულ სიტუაციაში და
შესაბამისი უნარების გამომუშავება.
25.09,2019
 6
უფლებები და მოვალეობები ჩემს ცხოვრებაში.
პოსტერების მეშვეობით პრეზენტაციების გაკეთება ადამიანის უფლებების შესახებ
 30.  09.2019
6

    ,,მე ვარ მე''
საუბარი აუტიზმის და დაუნის სინდრომის ადამიანების შესახებ და განსხვავებული ადამიანების მიმღებლობაზე.
02. 10.2019
6

,, ტოლერანტობა - მრავალფეროვანი სამყარო"

წრის შეხვედრაზე მოსწავლეები გაეცნობიან  ტოლერანტობის არსს.ვიდეო-რგოლის დახმარები მოსწავლეები იმსჯელ   რელიგიის მრავალფეროვნებაზე,
მსოფლიოში ყველას მოქალაქის  განსხვავებული შეხედულებების შესახებ .

07. 10.2019
6
დისკუსია ,, როგორ  შეიძლება გავაკეთო სიკეთე?’’

მოსწავლეები ჩაერთვ დისკუსიაში ,, როგორ  შეიძლება გავაკეთო სიკეთე?’’ და დისკუსიაში მონაწილეობის უნარების გამომუშავება.
09. 10.2019
6
ვინ ვარ მე
პიროვნების არსი,იდენტობის,სოციალიზაციის და პიროვნული განვითარების მექანიზმების განსაზღვრა.
11. 10.2019
6
პასუხისმგებლობა
 საუბრის შედეგად გააცნობიერებს მოსწავლე პიროვნების ადგილ  და როლს საზოგადოებაში,ჩამოუყალიბდებათ აქტიური მოქალაქის უნარ-ჩვევები.
16.10.2019
6
ლაშქრობა და ექსკურსიის გიდობა
გამოუმუშავდებათ სხვადასხვა უნარები.
18.10.2019
6

მე და გარემო
23.10.2019
6
მოსწავლეების გარემოსდაცვითი ცნობიერების ჩამოყალიბების მიზნით მე და საზოგადოების წრეზე მოსწავლეებმა წარმოადგინონ  საკუთარი ხედვები ეკოლოგიურ პრობლემების მოგვარების კუთხით
ჯანსაღი ცხოვრება ჩემს ქვეყანაში
მე და საზოგადოების   წრეზე  მოსწავლეები გაეცნენ ნაგვის სეპარირების და გადამუშავების პროცეს.ბარათების მეშვეობით მოსწავლეები ცდილობდნენ დაესწავლათ ფერების მიხედვით ნაგვის ყუთებში შესაბამისი ნარჩენის ჩაყრა,.

25.10.2019
6
ბუნება უნდა დავიცვათ
 პლასტმასის ბოთლებისგან შექმნან ხვვადასხვა ნივთები,(მაგ.ყვავილების ჩასალაგებელი_)
30.10.2019
6
აქტივობა : ,,ტვინი’’
მე და საზოგადოების   წრეზე  მოსწავლეებმა  ბარათების  მეშვეობით  ამოიცნონ  ფოტოები  მთავარი იდეა , დაუკავშირეს  ,,ტვინსაღნიშნული  იდეა იმსჯელონ  აზიანებ  თუ  არა  მას  და  აფერხებ თუ  არა   პიროვნების  განვითარების   პროცესს.

01.11.2019
6

თამაში ,,მეგობრობის წრე''
თამაშის მიზანი მოსწავლეებს წარმოეთქვათ ადამიანის უფლებები და შეეხსენებინათ ერთმანეთისთვისრომ არ დაარღვევენ მათ უფლებებს.
06.11.2019
6
თამაში : ,,ინფორმაციის დამახინჯება’’

,,
როგორ ვიცნობთ საკუთარ თავს"
მოსწავლეები თამაშის შედეგად გააცნობიერებენეფექტური კომუნიკაცია მექანიზმებს და გამოუმუშავდებათ აქტიური მოსმენის ტექნიკა.
კომუნიკაციისა და თავდაჯერებულობის უნარების ჩამოყალიბება
08.11.2019
6
თამაში : ,, აბორიგენებიდან ცივილიზებულ კომუნიკაციამდე’’
გამოუმუშავდებათ სხვადასხვა უნარები
13.11.2019
6
მხიარული ,,ენერჯაიზერები''
გამოუმუშავდებათ სხვადასხვა უნარები
15.11.2019
6
 მე და საზოგადოების წრის  შეჯამება
საზეიმო დახურვა
20.11.2019
6

რეფლექსია



 მე და საზოგადოება საგანიარომელიც ჩვენს სკოლაში უკვე მეორე წელია ისწავლება და მისი მიზანი არა მხოლოდ ის  არისრომ მოსწავლეებმა უფრო მეტი შეიტყონ სახელმწიფოს მოწყობისკონსტიტუციური სისტემისდემოკრატიისა და ადამიანის უფლებების შესახებარამედ ეს საგანი ხელს უწყობს მათთავად გახდნენ აქტიური მოქალაქეებიადამიანის უფლებებისა და კანონის პატივისცემის გზით და ძალადობის გარეშე.
    ჩემი საგანმანათლებლო  ბლოგის მიზნებია ხელი შევუწყო მე და საზოგადოების სწავლებას სხვადასხვა სასწავლო მეთოდების,რესურსების  დაგეგმით და განხორციელებით.დავეხმარო მოსწავლეებს გაითავისონ და  მეტი  გამოცდილება  მიიღონ  სხვადასხა  აქტივობებში   ჩართულობით.  უფრო  ხალისიანი  და  საინტერესო   გავხადო   მე და საზოგადოების  სწავლება ,როგორიცაა   გონებრივი  იერიში,  პრეზენტაცია ,პროექტული  სწავლება ,ფილმების ჩვენება/დისკუსიების მოწყობა.როლური თამაში და სხვა.

18.09
მე და საზოგადოების სწავლების მიზნით მოსწავლეები ჩაეთვნენ და მონაწილეობა მიიღეს საორგანიზაციო საკითხების გადაწყვეტილებაში .
კომენტარი: სახალისო აქტივობების გამოყენებით ხდება მოსწავლეების  შესაბამისი უნარების განვითარება.

23.09 
მოსწავლეები  განიხავენ  პრობლემური საკითხებს გარემოს დაბინძურებასთან დაკავშირებითისინი ფოტომასალების დახმარებით ჯგუფებში ამოიცნობენ  პრობლემა და საუბრობენებ საკუთარი აზრით განხორციელების გზებზე.

25.09
პრეზენტაციისა და  ვიდეო-რგოლის გამოყენებით უსაფრთხოების შესახებ მსჯელებენროგორ უნდა მოიქცნენ კონკრეტულ სიტუაციაში და
შესაბამისი უნარებს გამოიმუშავებენ.

30.09
პოსტერების მეშვეობით მოსწავლეები პრეზენტაციებს აკეთებნ ადამიანის უფლებების შესახებ.

02.10
ვსაუბრობთ კლასში 
 აუტიზმის და დაუნის სინდრომის ადამიანების შესახებ და განსხვავებული ადამიანების მიმღებლობაზე.

07.10
წრის შეხვედრაზე მოსწავლეები გავაცანი  ტოლერანტობის არსი.ვიდეო-რგოლის დახმარები მოსწავლეები იმსჯელ   რელიგიის მრავალფეროვნებაზე,
მსოფლიოში ყველა მოქალაქის  განსხვავებული შეხედულებების შესახებ .


09.10
მოსწავლეები ერთვებიან დისკუსიაში ,, როგორ  შეიძლება გავაკე
თო სიკეთე?’’ და დისკუსიაში მონაწილეობის უნარების გამომუშავება.
11.10
კლასში ვსაუბრობთ თუ რა არის პიროვნების არსი,იდენტობის,სოციალიზაციის და პიროვნული განვითარების მექანიზმების განსაზღვრა.

16.10
 საუბრის შედეგად გააცნობიერეს მოსწავლეებმა პიროვნების ადგილი  და როლი საზოგადოებაში,რათა ჩამოუყალიბდეთ აქტიური მოქალაქის უნარ-ჩვევები.

23.10
მოსწავლეების გარემოსდაცვითი ცნობიერების ჩამოყალიბების მიზნით მე და საზოგადოების წრეზე მოსწავლეებმა წარმოადგინეს  საკუთარი ხედვები ეკოლოგიურ პრობლემების მოგვარების კუთხით.

25.10
მე და საზოგადოების   წრეზე  მოსწავლეები გაეცნენ ნაგვის სეპარირების და გადამუშავების პროცეს.ბარათების მეშვეობით მოსწავლეები ცდილობდნენ დაესწავლათ ფერების მიხედვით ნაგვის ყუთებში შესაბამისი ნარჩენის ჩაყრა,პლასტმასის ბოთლებისგან შექმნეს ხვვადასხვა ნივთები,(მაგ.ყვავილების ჩასალაგებელი_)

01.11
მე და საზოგადოების   წრეზე  მოსწავლეებმა  ბარათების  მეშვეობით  ამოიცნეს  ფოტოები  მთავარი იდეა , დაუკავშირეს  ,,ტვინსაღნიშნული  იდეა იმსჯელეს:-  აზიანებ  თუ  არა  მას  და  აფერხებ თუ  არა   პიროვნების  განვითარების   პროცესს.

06.11
თამაშის მიზანი მოსწავლეებს წარმოეთქვათ ადამიანის უფლებები და შეეხსენებინათ ერთმანეთისთვისრომ არ დაარღვევენ მათ უფლებებს.

08.11


.მოსწავლეებმა თამაშის შედეგად გააცნობიერეს ეფექტური კომუნიკაცია მექანიზმებს და გამოუმუშავდებათ აქტიური მოსმენის ტექნიკა.
კომუნიკაციისა და თავდაჯერებულობის უნარების ჩამოყალიბება

13.11-15.11
გამოუმუშავდებათ სხვადასხვა უნარები

20.11საზეიმო დახურვა









No comments:

Post a Comment